Subject: RE: Kiri
From: "Kutsekoda" <[email-masked]>
To: "info.tja" <[email-masked]>,Lauri Kütt <[email-masked]>
Cc: "Helen Uustalu" <[email-masked]>, "Kutsekoda" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 14:36:16 +0300

23.09.2024 nr 1-3/51

Tere

Saadan SA Kutsekoda juhatuse liikme korralduse Tarbijakaitse ja Tehnilise 
Järelevalve Ameti esindaja nimetamise kohta Energeetika, Mäe- ja 
Keemiatööstuse Kutsenõukogus.

Lugupidamisega

Erika Vehm

Kutseregistri spetsialist

Tel +372 679 1711

Mustamäe tee 16, Tallinn 10617

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 12, 2024 4:35 PM
To: Kutsekoda <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet edastab Teile 
dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokumendi Energeetika, Mäe- ja 
Keemiatööstuse Kutsenõukogu esindaja, mis on registreeritud 26.08.2024, 
numbriga 1-9/2024/0942.

Kontaktinfo

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
E-R 09:00-16:00
aadress: Endla 10a, 10122 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 667 2000

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.